mys

Gick ut för att röka nu o tittade på mina barn gud vilka vackra barn jag har mina 2 små änglar dom är verkligen mitt liv. 

Nu är de bara mannen i mitt liv som fattas han är så underbar så finns inte ord för de. Tänk att jag hittat en man jag vill leva med. Han är inte som vem som helst han är verkligen speciell. Min prins <3 

Dagen idag ja jo fick avbryta arbetet hem o sova 1.5 timmar för att sedan ringa vårdcentralen och få en tid till sjukgymnasten kl 13. Vaknade 12.55 smart då. Jaja jag kom dit o fick en övning jag ska göra för att lindra min axel. Men de hjälper inte har fortfarande as ont.

Får la se sedan hur de känns. Hoppas på att denna smärta skall gå över iallafall snart. 

Ne nu måste jag upp och försöka bädda om i sängen. 

Hej då på er :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0