Så lycklig

Jag har 2 underbara barn och en man som jag älskar av hela mitt hjärta.
Jag är så lyckligt lottad hehe 

Äntligen har jag en ärlig och pålitlig man i mitt liv som vill mitt bästa och står vid min sida en man som verkligen är helt otrolig. Tur man träffa en så snäll kille än att fortsätta med töntarna. Så skönt att ha brutit den bubblan slippa alla genom falska killar som tror att dem är något.

Jobb har jag ju med jag har verkligen lyckats. 
:-) 

På g hem och ska sova
I morgon blir de att hämta mina älskade små hjärtan sedan efter de lämna dem efter några timmar sedan blir de biltema och fortsätta skruva med bilen så 2orna försvinner. Fan 12 2 or och bara 6 st kvar o detta har jag gjort på 2 dagar med lite hjälp hehe e stolt :-) 

Hej då på er alla nyfikna ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0