yey hihi

Ja de kan man säga. Luna har ej spytt mera än att hon hostade tills hon spydde och lite feber melina har med hostat dock värre tills hon spydde usch synd om mina små men förhoppningsvis blir de bättre nu här. 

Jag har verkligen ett perfekt liv 2 små barn som jag älskar och en man jag älskar.

Denna man ska jag leva med han älskar mig lika mycket och det känns helt fantastiskt han liksom jag hoppas på att detta håller länge. Jag kunde inte träffat en mer perfekt man. Han finns där och stöttar mig han älskar mig för den jag är och vi skapar ett liv ihop. 
Mina barn avgudar honom och melina tjötar om honom varje dag han ej e här. Även när han e här då e de bara han som gäller. Luna busar och har skit kul när jocke är här. Det är helt otroligt vi kunde inte fått de bättre än vi nu har de. Jo visserligen större lägenhet e ju aldrig fel men om man bortser från de. 😍😚😘😙

Jag vet att ni är många som inte berättar vilka ni är som är inne på min blogg och de gör mig inget de e bara kul att ni luskar så mycket i mitt liv :-P  

Nej nu blir det film och käka lite glass hehe i månads skiftet kommer det hända grejer och detta ska jag och min gubbe klara tillsammans bara massa positivt :-P 

Ha de gött alla nyfikna 😘







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0