Ja :-)

 Jobbade ju hela förra veckan trodde aldrig jag skulle klara av att komma ihåg så mycket som jag faktiskt gjorde. Helt perfekt :-)

Gubben har tagit hand om barnen kalas bra under den veckan :-) 

Nu denna veckan e jag ledig vilket e skönt har hängt upp gardiner äntligen i lgh :-) 
Och rensat mängder med kläder. 

Och igår va jag på ridskolan och red min första lektion på flera år samt även galopperade vilket jag ej gjort sedan jag flög av så illa. Men vilken känsla och vilken glädje och på torsdag börjar luna rida 😍

I morgon e de dags att åka till tandläkaren har en tand som gör så jag har ont i örat huvudet och alla tänder på höger sida jävla visdomstand säger jag bara men i morgon blir de bra hoppas jag livrädd för tandläkaren. 😯

skall fortsätta kolla på paradise hotell här strax nu när de äntligen börjat igen hihi 


Nej ha de bäst 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0