mycket

Ja de e en hel del som dras upp när någon frågar om barnen. 

Men det bästa av allt är att ingen anser att jag gjort fel och att jag e grymt duktig o gör allt i min makt för mina barn. 

Att sitta och berätta saker som hänt får frågan varför träffar dem inte sina barn jag ger dem svaret att jag har ej hindrat utan tex melinas pappa gav jag till o med chansen att ha henne någon helg då o då hos sin mamma och till en början själv med farmor men de dög inte

Jag kan tycka att en av gångerna han skulle träffa henne e skum. Han skulle kommit upp till Orust när jag bodde där men han ändra sig och tyckte jag skulle åka ner till gbg (då hade jag bara max 3 timmar att umgås med mina barn innan dem skulle lämnas igen o jag skulle till jobbet) 
Jag sa ju självklart nej. Sedan va de tal om att det kostade så mycket erbjöd mig då o ge honom pengar men de va fortfarande nej. Jag tycker ändå att jag gjorde de jag kunde av hela situationen och alla säger att jag gjort de jag kunnat. 
Hans nuvarande va med honom nere i gbg. Och jag tycker att hon är så jävla falsk så henne hade jag inte velat träffa och de har jag sagt från början att i början e de han o melina. Inte hon o deras unge. Utan de e han som skall knyta an till melina och hade de sedan funkat så hade man ju fått se. Men jag har bara blivit spottad på. Men jag har det bästa jag har båda mina barn :-) 

Lunas far e också en sådan som va omöjlig. För ett tag sedan ville luna träffa sin riktiga far och jag försökte få upp en kontakt med honom men då va de hans brud som svara att han ej ville 😂😂😂😂

Alltså detta med brudar o bestämma fattar dem inte att deras karlar nej förlåt i mina ögon är dem.inga karlar utan pojkar. Att dem haft liv innan dem 😂 ne herregud jag kan få mina goa skratt.

Men jag får uppfostra mina barn jag får se dem göra alla saker och jag får äran att uppfostra dem till fina vuxna 😁 

Nej nu ska jag lägga mig o vila Medans melina gör de och luna leker i sitt rum :-) måste bli av med min feber 

Luna och dusty :-)


Melina o mamma :-) 


Luna rider :-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0