jobbet

ja då kör man sista vändan med denna lastbilen då tack flr dessa 2 underbara veckor. Det blev en tuff fredag idag men jag har allt löst de precis som allt annat. fanns folk som inte trodde jag skulle klara detta min tji fick ni jag klarar allt jag vill klara och nu har jag suttit o kört 25.25 meter. de e fan inte dåligt 😋

byter lastbil i helgen till en annan :-)

nu längtar jag hem till mina barn nått otroligt så ska bli skönt att komma hem.

nu till lite annat som jag reagerat på människor som tar över andras vänner och spelar så duktiga de stör mig nått extremt visst inte nån av mina vänner det handlar om men man står bredvid och tittar på vilket inte är jätte kul. men någon gång tröttnar väl den personens vänner.

då har vi ett annat ämne att gå in på och det är familj. jo visst har man en sådan men sedan kan man fundera på hur mycket energi jag kommer lägga på vissa familje medlemmar mina barn är nr 1 i mitt liv behandlar man dem illa så gör man de jag älskar mest illa och att sedan på detta behandla mig som skit gör inte saker bättre. vissa har sina prioriteringar och de har man fått se nu. detta som hänt glömmer jag aldrig.

hepp fortsätta med körningen nu och fokusera på att enbart komma hem de ska bli härligt hoppas ni får en god läsning.

hej på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0