Hej

Ja va ska man säga jobbigt år. 


Det har hänt en hel del. Men men finns inte mycket att göra åt de utan de e bara att fortsätta kämpa. 
Jag ger mig inte men när motgångarna kommer så känns de som om allt bara rasar. 
Igår va en dag jag kunde sovit mig igenom skippat helt. 
Känner mig så jävla kass men men så är de väl varför skulle de kännas bra liksom
 A jag vet jag låter negativ men det är mycket negativt i mitt liv just nu. 
Känslan jag har nu e inte alls bra men va ska jag göra åt de liksom det är bara att bita ihop. Tankarna går åt helvete och jag önskar dessa tankar bara kunde sluta men när osäkerheten sätter igång så är det bara så liksom. 

Skönt att få skriva av sig lite tankar och så. 

Barnen mår bra dem växer och det är för dem jag kämpar och jobbar som jag gör. Kan inte annat än att älska mina små 😍 

Jahopp får väl försöka bli bättre på att blogga igen. 

Ha en bra dag 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0